Produkt byl přidán do objednávky.
Úvod
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky při prodeji snubních a zásnubních prstenů
A. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouva mezi dodavatelem a zákazníkem vzniká odesláním závazné objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře ze stránek WWW.GOLDIMEX.CZ.
- Veškeré objednávky realizované prostřednictvím stránek WWW.GOLDIMEX.CZ jsou pro obě smluvní strany závazné. Uskutečněním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře ze stránek WWW.GOLDIMEX.CZ zákazník stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a s reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.
- Objednávka je platná pouze tehdy, pokud zákazník řádně vyplní všechny požadované údaje objednávkového formuláře. Místem dodání zboží je jednoznačně adresa uvedená zákazníkem v objednávkovém formuláři. Zboží je, až do zaplacení celé jeho prodejní ceny zákazníkem, vlastnictvím GOLDIMEX® Ing. Milan Tichý.
B. Cenové podmínky
- Částka za dopravné a balné se skládá z poplatku za přepravu zásilky na dodací adresu zákazníka, pojištění zásilky, manipulačního poplatku spojeného se zabalením zboží a vybavením zásilky všemi náležitostmi k bezproblémovému doručení a poplatku za dobírku (pokud se platba realizuje dobírkou).
- Částky za doručení zásilky se odvíjejí od zvoleného typu zásilky (cenné psaní, cenný balík apod.) v návaznosti na aktuální ceníky přepravců a nebo jejich smluvních partnerů.
C. Podmínky a možnosti platby nákupu
- Platba dobírkou - tento druh platby může použít pouze zákazník s trvalým pobytem na území ČR a s dodací adresou na území ČR. Platba proběhne při převzetí zboží.
- Platba bankovním převodem - zákazník provede platbu na účet dodavatele. Aktuální číslo účtu dodavatele je uvedeno v Potvrzení objednávky, které odešlete. Jako variabilní symbol platby se vždy uvádí číslo příslušné objednávky. Platba probíhá předem - dodací lhůta začíná plynout až v okamžiku ověření vaší platby.
- Platba v hotovosti v prodejně
D. Podmínky dodání
- Termín expedice zboží - dodavatel se zavazuje expedovat zboží v nejkratším možném termínu od obdržení platby za objednávku ( obvykle do 3 týdnů).
- Doprava zboží - dopravu po celé ČR zajišťuje dodavatel prostřednictvím České pošty nebo jiných smluvních přepravních firem. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím. Zboží dodáváme po celém světě!
E. Záruční podmínky
- Dodavatel poskytuje na veškeré jím prodávané zboží standardně záruku 24 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi a úplným uhrazením ceny zboží zákazníkem. V případě, že zákazník nemá doklad o převzetí zboží, počíná záruční lhůta běžet dnem vystavení daňového dokladu.
- Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní a s průvodní dokumentací. Reklamaci může zákazník uplatnit pouze u dodavatele na jeho adrese.
- V případě, že se na zboží vyskytne vada v záruční době, má zákazník nárok na bezplatné odstranění vady zboží. V případě, že bude vada zboží neodstranitelná (závada neopravitelná), nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým stejného typu nebo po dohodě se zákazníkem jiným typem výrobku, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu na příslušné smluvní straně.
- Do záruční opravy není možné přijmout zboží:
- s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
- mechanicky poškozené (roztržené, poleptané, poškrábané, deformované, apod.)
- poškozené nesprávným zacházením, které je v rozporu s návodem k použití nebo zvyklostmi správného používání
- poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a jinými extrémními přírodními a fyzikálními procesy
- poškozené neodborným servisním zásahem
- u kterého došlo k poškození, zaviněnému úbytkem nebo narušením struktury materiálu v důsledku pravidelného častého užívání výrobku (u šperků například ztenčení materiálu otěrem o pokožku pod únosnou mez apod.).
F. Storno objednávky (odstoupení od kupní smlouvy)
- Bezplatné storno objednávky (bez storno poplatku) je možné u objednávek, u kterých ještě neproběhla autorizace pracovníky stránek WWW.GOLDIMEX.CZ a nebyly tedy ještě předány do výroby. Pokud již zákazník provedl platbu předem na účet dodavatele, bude mu částka vrácena do 5-ti pracovních dnů, avšak ponížena o manipulační poplatek ve výši 5% vracené částky. V případě telefonické objednávky se autorizace považuje za provedenou okamžitě neboť obsluha předává objednávku ihned k vyřízení a bezplatné storno není možné !
- Za storno objednávky po její autorizaci, je dodavatelem účtován zákazníkovi storno poplatek ve výši 30% z celkové ceny nákupu s DPH. U nákupu, jehož cena s DPH je do 400,-Kč (včetně) je účtován storno poplatek ve výši 100%.
- Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny nákupu s DPH je účtován zákazníkovi v případě, kdy dopravce vrátí dodavateli zásilku s tím, že ji zákazník nepřevzal v úložní době, její převzetí odmítl, zásilku nebylo možné doručit z jiných důvodů (např. neoznačený zvonek apod). U nákupu, jehož cena s DPH je do 400,-Kč (včetně) je účtován storno poplatek ve výši 100%. Zákazník nenese odpovědnost za chyby na straně přepravce zásilky.
G. Značky pravosti
- Všechny prodávané šperky ze stránek WWW.GOLDIMEX.CZ, zhotovené z drahých kovů, jsou označeny značkami pravosti. Každý šperk je především označen státním puncem (úřední značka stanovená spaciálně pro každý typ drahého kovu), dále pak symbolem ryzosti daného kovu a značkou výrobce.
H. Reklamační řád
- Reklamační řád stránek WWW.GOLDIMEX.CZ vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje zákazník uskutečněním závazné objednávky.
- Převzetím zboží se rozumí okamžik odebrání zboží od přepravce nebo jeho vyzvednutí na České poště. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou (dodacím listem) a skutečně dodaným zbožím nebo neobdržel se zásilkou daňový doklad, je povinen ihned informovat dodavatele. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Zboží musí být k reklamaci dodáno vždy s úplnou průvodní dokumentací jako je faktura, záruční list a případný certifikát.
- Zákazník je povinen zkontrolovat dodávku, zda není obal přebíraného zboží viditelně poškozen nebo poničen. Pokud je zásilka poničena, neměl by zákazník zásilku převzít a měl by s přepravcem sepsat protokol o poškozené zásilce a neprodleně informovat o této skutečnosti dodavatele.
- Zákazník je při uplatňování reklamace povinen předložit záruční list nebo fakturu (daňový doklad), které obdržel při převzetí zboží. V případě zasílání vadného zboží je zákazník povinen zabalit vadné zboží do původního obalu a připojit podrobný popis vady výrobku nebo vyjádření servisního střediska o závadách. Zákazník musí uvést přesnou zpáteční adresu. Náklady na dopravu reklamace k dodavateli nese zákazník, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození či ztrátu zásilky dopravou. Z tohoto důvodu doporučujeme zásilku pojistit.
- Dodavatel vyřídí Vaši reklamaci nejpozději do 30-ti dnů.
I. Ochrana osobních údajů
- Veškeré osobní údaje zákazníka jsou důvěrné, budou použity pouze pro vnitřní potřebu dodavatele, vnitřní statistiku, vnitřní analýzu prodeje a především k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím. Osobní údaje nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetím osobám apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
J. Další ujednání
- Veškeré další obchodní vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem, které nepostihují tyto obchodní podmínky, se řídí platnými zákony ČR, Obchodním zákoníkem a Občanským zákoníkem.
Doplňující obsah
Naše nabídka
Kontaktujte nás
GOLDIMEX® Ing. Milan Tichý
šperky, snubní prsteny
Smilova 352, 530 02 Pardubice
Tel.: 466 615 081
E-mail: info@goldimex.cz
otevřeno Po - Pá 9-17 hodin
© 2020, GOLDIMEX® – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů | Prohlášení o přístupnosti | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | eOD.cz | XHTML 1.0